15 Şubat 2016 Pazartesi

Loreal Paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Serum

  Merhaba!
 
 Loreal Paris'in Skin Perfection serisindeki bu serumdan bahsetmeden önce kendi cilt yapımdan bahsetmek istiyorum ki bu ürünü neden seviyorum daha iyi anlayabilesiniz. 
  
  Ben bundan yaklaşık 6 ay önceye kadar kendi cildimi yağlı sanıyordum. Neden sanıyordum diyorum çünkü kafayı takmıştım t bölgemin parlak olmasına. Oysa ki sağlıklı bir yüzde t bölgesi zaten hafifçe parlamalıdır. Bol bol matlaştırıcı ürünler, ne bileyim sebum dengesini sağlamak için yıkama jelleri, alkollü tonikler... Baktım ne yaparsam yapayım olmuyor t bölgem istediğim gibi mat kalmıyor. Bende dedim ki artık cildimdeki yağ dengesiyle oynamicam. Uzun bir süre "sadece makyaj temizleme" vaadi olan ciltteki yağ dengesine dokunmayan bir jelle yüzümü temizledim. Ve dediğim gibi cildimi kendim yağlandırdığımı fark ettim, şu an sadece t bölgemde parlama oluyor gün içinde. Onlarda yağ emici kağıtlar ile hemen hallediliyor zaten.

   Meğer bu matlaştırıcı ürünleri kullanıkça zaten açık olan gözeneklerim ben cildimi kuruttukça daha da yağ salgılıyormuş. Ben de ilk adım olarak açık olan gözeneklerimi küçültmek için bu ürünü kullandım.

 

   Bu seri günlük yaşamın beraberinde getirdiği stres, yorgunluk, kirli hava gibi etkenlerin cildimize olan etkisini yok etmeyi vadediyor. Gözenekli görünümün azalmasını, cilt tonunun eşitlenmesini de... 20-30 yaş arası 

  Benim cildimde hepsini yaptı ve benden tam not aldı. Özellikle 1 hafta içinde gözeneklerimin küçüldüğünü gördükten sonra. Eğer başka bir probleminiz yoksa cildinizle ilgili, gözeneklerin küçülmesi yağlanmayı azaltacaktır.

  Pompalı çok tatlı bir şişesi var ve bu sayede ürün hiç ziyan olmuyor., Ürün kesinlikle ağır yapılı değil, kolay emiliyor. Jel kıvamında, çok açık pembe renkli. Ben yüzümü temizledikten sonra nemlendirici yerine de bu serumu uyguluyorum. Eğer cildiniz kuruysa nemlendiricisiyle birlikte kullanmanız etkisini çok daha fazla arttıracaktır.
 
  İki şişeyi bitirdim  ama şimdi biraz ara verdim sonra geri dönmek üzere, arada bir serum-nemlendirici değiştirmek benim cildime iyi geliyor. Fiyatı 25-30 tl. Uygun fiyatlı ve baya beğeni toplamış bir ürün. 

  Bir sonraki yazıda görüşürüz; Hoşça kalın!
  
  

  

1 yorum:

  1. Loreal ürünlerini çok seviyorum gün geçtikçe ürünlerini daha fazla almaya başladım. Saçla başladı bu gidişle bütün ürünleri evi taşicam :)) fiyatı da gayet uygun ;)

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil