1 Şubat 2016 Pazartesi

Le Petit Marseillais Ürünleri İncelemesi

  Türkiye'de satışa sunuldukları andan itibaren kullanıyorum Le Petit Marseillais ürünlerini. Fransa'dan ithal edilen bu ürünler Fransa'nın en yeşil markası unvanını kazanmış olan bu marka, diğer markalara nazaran nispeten daha temiz içerikli ürünlere sahip. Ve hepsi de uygun fiyatlı!




  Öncelikle bu markanın bence en başarılı olan ama malesef benim bitirince unutup kutusunu çöpe attığım ürün olan "Le Petit Marseillais Duş Jeli"nden bahsetmek istiyorum. Benim aldığım vanilyalı olanıydı ve muhteşem bir kokusu vardı. Bu ürünün gerçek vanilya taneleri içerdiği söyleniyor! Kokusu her duş jeli gibi duştan çıkınca geçiyor. Ama temizleme ve nemlendirme performansını çok beğendim. Duş jelleri benim cildimi genelde baya kurutuyor ama bu ürünün cildimi yumuşattığını kesinlikle söyleyebilirim



  Gelelim  Le Petit Marseillais Vücut Sütü'ne  fotoğrafta en sağdaki ürün pompalı bir ambalaja sahip ve bu benim için büyük bir artı. Gelelim nemlendirmesine... İçeriğinde shea, tatlı badem ve argan yağı  olduğu yazıyor. Ben çok nemlendirici bir ürün göremedim malesef; tamam güzel kokulu, tamam hızlı emiliyor, tamam yağlı his bırakmıyor. Ama nemlendirmesi bana malesef yeterli gelmedi.




  Le Petit Marseillais El Kremi ise benim baya hoşuma gitti. Hafif yapılı bir krem eğer çok çok nemlendirsin derseniz beğenmeyebilirsiniz. Mesela ben çok ağır el kremleri süremem, Çabuk emilmesi, iyi nemlendirmesi ve güzel kokması benim için ideal el kreminde olması gereken özelliklerdir. Üzerinde 24 saat rahatlık gibi bir yazı koymuşlar ama yok tabi ki öyle bir dünya... Ben 24 saat nemlendiren bir el kremi daha kullanmadım.

  


  Bu minnak da Le Petit Marseillais Lip Balm. Gerçekten nemlendirmesi çok güzel serinin diğer ürünleri gibi shea, tatlı badem ve argan yağı içeriyor. Çatlamaları önlüyor fakat ruj altına sürülmek için fazla kalın yapılı bence. Sürünce dudağınızda kalın bir tabaka oluşturuyor ki bu da rujun rengini, yapısını olumsuz yönden etkileyebiliyor. Ama gece yatarken sürerseniz sabah nemli dudaklarla uyanıyorsunuz.

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder