4 Şubat 2016 Perşembe

Blistex Medplus Lip Balm

  Bilin bakalım kim kış gelince bu ürünle yapışık dolaşıyor?  ^.^ Tabiki ben!




  Blistex Medplus Lip Balmı sevenler kadar sevmeyenler de var ve ben tabi ki seven taraftayım.

Nedenini açıklamak gerekirse... İnanılmaz dudaklarımı kemiriyorum ve dudaklarım lip balm sürmediğim zamanlarda mütemadiyen kupkuru ve parça parça. Bir de mevsimlerden kışsa vay halime bazen ağzımı açsam dudaklarım kanıyor. Çok fazla lip balm denedim tabi başka sevdiğim ürün de oldu ama bana en iyi gelen bu markanın bu ürünü oldu.

   Mentollü olan herşeyi çok sevdiğim gibi bu lip balmı da çok sevdim. Eğer mentol sevmiyorsanız gerçekten nefret edebilirsiniz zira vicks gibi kokuyor. Sürünce dudaklarınız 1 dakika boyunca hafifçe yanıyor. Ki bence bu yanı da dudakların dolgunlaşmasını sağlıyor.

  Peki en iyi yanı ne? Bu ürün diğer lip balmlar gibi anlık rahatlamayı değil dudaklarınızı tedavi etmeyi hedefliyor. Benim zaman zaman kanayan dudaklarımı bile rahatlatıp yatıştırıyor.




  Rengi bu şekilde ama sizi korkutmasın çünkü renk vermiyor. Evet yapısı kalın ama ben gece dişimi fırçaladıktan sonra bu lip balmı kullandığımda dudaklarım sabaha kadar yumuşacık olmuş oluyor. Makyaj yapmadan 1 saat önce falan akıl edebilirsem sürüyorum, 1 saat içinde çoğu emiliyor zaten. 

  Bir de bu ürünün minicik bir kutuda olanı var ama bence stick şeklinde olanını kullanmak daha sağlıklı. İçeriğinde spf15 olması ise ayrı bir güzellik. 

  Yanlış hatırlamıyorsam 7 tl ye almıştım uzun süredir kullanıyorum ve çok memnunum, kesinlikle tavsiye ederim.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder