30 Ocak 2016 Cumartesi

Sephora Glitterguard 24hr Far Bazı

Merhabalar

 Bazlardan devam edelim dedim ve hayran kaldığım bu krem far bazını size de anlatayım dedim.




Bu baz krem farları göz kapağınıza sabitlemeyi hedefliyor ve çok güzel bir şekilde de başarıyor! Ben krem far kullanmayı çok seven ve çok pratik bulan biri olduğum için,  bu ürün de bence başarılı bir ürün olduğu için makyaj yaparken en çok elim krem farlara ve bu far bazına gider oldu. Neden krem far diyecek olursanız makyajda toz yerine kremsi ürünler kullanılınca doğallığın arttığı kanısındayım.




  Ürün tamamen beyaz olmadığı gibi içinde çok çok hafif pembelik barındırıyor. Kremsi bir ürün. Yalnız şöyle bir durum var ki ürün çok yapışkan, sanırım bu özelliği sayesinde krem farı güzel tutuyor. Kuruması 30-40 saniye alıyor ve eğer kurumadan gözlerinizi çok açıp kapatırsanız gözünüzdeki katlanma bölgesi birbirine bile yapışabiliyor. Ama buna ragmen yağlı göz kapaklarına sahipseniz ve krem far kullanınca göz kapaklarınız kusuyor ise bu ürüne bir şans verin derim.

   Ürünü bir de toz far ile kullanayım dedim ve sonuç tam bir fiyasko :( Sephora'daki görevli bayan iki çeşidinin olduğunu söylemişti bu bazın. Bir 24hr olan var -ki bu krem far için- bir de 12hr olan var - bu da toz farlar için-. Dediğim gibi ben ürünü kullanım dışı denediğimde toz far gözümde bir garip oldu, asla karışmadı vs... Yanlış hatırlamıyorsam üzerinde bununla ilgili herhangi bir açıklama yoktu krem far için/toz far için diye. Bende bayana sorup öğrendim, aman siz yanlış almayın.




Yukarıdaki fotoğrafta aynı krem farı kolumda biri bu bazla biri bazsız olmak üzere uyguladım. Sol tarafta Sephora Glitterguard 24hr+krem far sağ tarafta ise sadece krem far var. Her iki tarafı da aşağı doğru silmeye çalıştım. Bazsız olan tarafın aşağıya doğru dağıldığını görebiliyorsunuzdur umarım.

  Ben bu bazı çok sevdim tam fiyatını bilmesem de Sephora indiriminde 15 tl gibi gayet uygun bir fiyata almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder