29 Ocak 2016 Cuma

Maybelline New York Affinimat Fondöten

 Herkese merhabalar!

 İlk yazımı oluşturmak üzere çayımı alıp bilgisayarımın başına geçtim bile. Hadi hemen başlayalım.

 Güzel bir makyajın kilit noktası ten makyajı ürünleri çünkü makyajımızın doğal durması %90 ten makyajımızın ne kadar doğal durduğu ile alakalı bence. Çeşit çeşit ten rengi, çeşit çeşit cilt yapısı, çeşit çeşit makyaj tekniği oldukça haliyle piyasadaki fondöten sayısı da artıyor. Bu da bizlerin kafasını oldukça karıştırıyor malesef.

 Ben bugün size uzun zamandır deneyimlemeye fırsat bulduğum Maybelline New York Affinimat fondötenin yapısından huyundan suyundan bahsetmek istedim.




 Öncelikle Maybelline bu ürününde adından da belli olduğu gibi karma ve yağlı ciltler için parlama kontrolü ve mat bir bitiş vadediyor. İçeriğindeki mikro süngerlerin ciltteki yağı emeceğini de vadetmiş aynı zamanda. Doğru mu? Kesinlikle. 
  
  Ürünü cildinize sürdüğünüz anda cilt tonunuzla bütünleşmeye ve matlaşmaya başlıyor. Kuru ve normal ciltlere hiç ama hiç önerebileceğim bir ürün değil. Bol nemlendirici ile belki... Eğer karma cilde sahipseniz -benim gibi- yüzünüzdeki kuru bölgelere yoğun nemlendirici sürüp o şekilde uygulamanızı tavsiye ederim. Matlaştırma tamam ama bu matlığın çok çok kalıcı olduğunu söyleyemeyeceğim. 5-6 saat sonra mutlaka rötuş istiyor t bölgesine. Ama zaten ürünün über kalıcılık gibi de bir iddası yok. 
  
  Yapısı oldukça ince. Akışkan olması uygulamayı çok kolaylaştırıyor ve çamurlanma yapmıyor. Kapatıcılığı ise orta. 




  Cildim çok hassas olmamasına rağmen bende azıcık sivilcelenme yaptı. Hassas ciltler aman dikkat! Benim kullandığım 16 numara yani Vanilla Rose. Benim cildim sarı alttonlu olduğu için bana azıcık pembe gelmişti ilk uyguladığımda. Uyguladıktan sonra 10 dk içerisinde cildimle bütünleşip pembeliği kalmadı. Yani renk konusunda aşırı renk farklılıkları olmadığı sürece çok fazla sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum zira ürün ciltle bütünleşiyor. 

  Spf 17 güneş koruması var bence günlük kullanım için az, güneş kremi kullanılması gerekiyor. Çıkarılması kolay olan bir ürün. Çıkarmaya çalışırken inatlaşmıyor.
  
  

  

 Ambalaj konusunda hem artılı hem eksili bir ürün benim nazarımda. Artısı, ürünün uç kısmında koruma bandı olması. Oley mıncıklanmış ürün değil!! Eksisi ise hiçbir şekilde taşınamıyor oluşu... Kapaktan sızma yapıyor hareket ettikçe... Seyahat ederken ne çantam kaldı batırmadığı ne makyaj çantam... Gratis'ten aldığım boş pompalı şişelerde kullanmıştım ürünü eğer yanımda taşıyacaksam.

  Fiyatı 15-20 tl gibi birşeydi indirimlerde çok daha ucuza bulabilirsiniz tabi. Fiyatına göre başarılı bir ürün olduğunu düşünüyorum. 
  
 Bir sonraki blog yazımda görüşmek üzere, güzel kalın !

  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder