31 Ocak 2016 Pazar

Loreal Paris Sunkiss Renk Açıcı Jel

  Loreal bu ürünüyle şunları vadetmiş:
  
• Saç rengini istediğiniz kadar kontrollü olarak açabilmek,
•Saça zarar vermeyen amonyaksız formül artı kamelya yağı ile zenginleştirilmiş içeriği sayesinde saçlara yumuşaklık ve parlaklık kazandırmak,

•Çiçek özleri ile hoş bir koku,

•Jel formülü ile kolay uygulama,

  Gelelim bu vaatleri yerine getirebiliyor mu sorusuna...




  Eğer saç renginizi açmak gibi bir isteğiniz var ise kesinlikle bu üründen başka bir seçeneğe başvurmayın derim. Çünkü bu ürün gerçekten vaadettiklerini yerine getiriyor.

  Oksijen suyu ve oreal ile açılan saç ciddi anlamda çok zarar görüyor ve toparlaması, güçlendirmesi çok zor oluyor. Ve özellikle oreal ile saçın zank diye sapsarı olma ihtimali korkutucu. Bu ürünü ilk kullanırken de tedirgin olmuştum acaba çok açılır mı diye. Ama tam istediğim gibi aşama aşama açılıyor olması korkumu ortadan kaldırdı.

  Ürünü kullanacak iseniz dikkat edilmesi gereken önemli bir konu da saçlarınızın renginin doğal olması.

  Bendeki  numaralı rengi yani açık kahveden koyu sarıya...

  Ben ıslak saçlarıma eşit bir şekilde uygulamayı tercih ettim. Sonra da azıcık fön makinesiyle kurutup güneşte beklettim. Gerçekten saça bir zarar vermiyor. Kokusu çok ama çok tatlı. Saçımda herhangi bir yumuşaklık, parlaklık hissetmemekle birlikte sertleşme, kuruma da hissetmedim. Bence nötr. İlk uygulamamda bir değişik olmadı ama ikincide zaten açık olan saç rengimi gözle görülür bir biçimde açtı.


  20 tl gibi bir fiyata edindiğim bu üründen memnum kalmış olduğumu söyleyebilirim.

2 yorum: