29 Ocak 2016 Cuma

Loreal Paris Studio Secret Makyaj Bazı

  Merhabaa!

  Bu yazımda Loreal Paris'in Studio Secret makyaj bazı hakkındaki düşüncelerimi sizinle paylaşmaya karar verdim. Öncelikle Loreal Paris bu makyaj bazında "makyaja hazır mat ve pürüzsüz bir görünüm " vadetmiş. Vadedilenler arasında "kırışık ve cilt kusurlarını gizleme" de var.




  Yapısından  ve içeriğinden bahsetmem gerekirse çoğu baz gibi kadifemsi bir sürümü var. Kullandıktan sonra cildinizdeki kadifemsiliği kesinlikle hissedebiliyorsunuz. Rengi ise çok çok açık pembe.




  Sürümü ve dağıtması biraz zor. Benim kendi bulduğum bir yöntem var bu ürün için, ürünü kullanırken çok fazla ovalamamak gerektiğine karar verdim. Eğer çok ovalarsanız malesef bazı yerlerde kalıntı bırakıyor.

  Ben bu ürünün yağlı ciltlere uygun olmadığına kanaat getirdim. Çünkü uyguladıktan sonra cildimi yoğun bir şekilde nemlendirdiğini gözlemledim. Eğer kullanılacaksa nemlendiricisiz uygulamak biraz daha mantıklı gibi yağlı ciltler için. Eğer yağlı bir cilde sahipseniz bu üründen saatlerce matlık beklememenizi ve sebum kontrolü sağlayan bir baza yönelmenizi tavsiye ederim. Ama eğer kuru veya normal bir cilde sahipseniz evet ürün vadettiği özellikleri yerine getiriyor. Kalıcılığı arttırıyor, gözeneklerin ve kırışıklıkların görünümünü azaltıyor.

  Bu ürünün ayriyeten sadece göz bazı olarakta kullanıldığını duymuştum ve sadece göz kapaklarımda kullandığımda hıh tamam dedim. Çünkü gerçekten farın kalıcılığını arttırtı ve daha da güzeli farları karıştırmayı çok kolaylaştırdı.



 
  Gramajı evet küçük ama bu ürünün yüze boca edilecek bi ürün olduğunu düşünmüyorum. Zira az önce de söylediğim gibi içinde bol bol silikon var ve eğer yüzünüzde çok fazla kalırsa sivilcelenmeye sebebiyet verebilir cildi yorabilir diye düşünüyorum. Yani bence bu ürünü kullandığınızda yüzünüzde 5-6 saatten çok bekletmemeye çalışmalısınız.

  Ürün yanında küçücük bir spatula ile geliyor ki bu da mıncıklama olayını ortadan kaldırıyor.

  Yanlış hatırlamıyor isem normalde 30 tl gibi bi fiyatı varken ben indirimden 20 tl ye almıştım.

  Sonuç olarak yağlı ciltler için uygun olmadığını düşünmekle birlikte diğer cilt türleri için gayet başarılı olabilecek uygun fiyatlı bir ürün olduğunu söylemek isterim.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder